_Medine Sezeyanmi normalmi her ikisi de zor bir anne için ama benim ilk gebelik korkualrim var az kaldı sürekli düşünüyorum sizce hangisi normal zor diyolar ama ben normal düşünuyorum ilk doğumum normalde dikiş atarlarmiki kimisinde dikiş oluyormuş
momtobee34 _Medine her ikisinin de zorlukları var bence. dikiş olup olmayacağı doğum sırasında belli olur
supermommss _Medine suan iki normal doğum sonrası sezeryan doğum yapıp hastanede olan ben bana göre normal doğum
kartanesi___ _Medine İkisini de deneyimlemedim ama çevremden duyduğum doğum hikayelerine baktığımda sezaryen🫶🏻
supermommss _Medine yani ben öncesinde normal doğum sancısı da çektiğim için üstünü de sezeryana girdiğim için zor geldi ilk iki doğumum normaldi onlarda da tabii ki ağrı sancı çekiyorsun ama doğum sonrası çok kolay oluyor rahat oluyor
Aslbzdgn _Medine _Medine ikiside atrux _Medine _Medine normal diye tutturdum neler yaptım normal olması için ama bebek nasıl istiyorsa öyle oluyormuş sağlıklı olsumda yeterki ben sezeryan oldum hikayenin sonunda ilk doğum
zuleyha_62 _Medine iki normal doğumum oldu üçüncüsü olacak insallah son 9 gün kaldı. Ben sezeryandan çok korkuyorum ya Allah kurusun bi aksilik olurda sezeryana almasınlar diye dua ediyorum hep
minikimd _Medine normal daha iyi eskiden sancı çekmek zorunda kalırdı insanlar şimdi daha kolay epidural var ben öyle yaptım çok rahattı tabi tercih meselesi 💐
Baklavaseverim _Medine Zorunlu sezeryan oldum ama imkanın varsa normal derim ben vücudun müsaitse doktorun daha iyi yönlendirir bir daha doğum yaparsam da ssvd isteyeceğim tabi yine erken doğum riskim olmazsa
Denizgil _Medine normal diye kafama kodladım bebek gelmeyince sezeryan oldu ama harika bir süreç geçirdim normal doğumu bilmiyorum ama annem beni normal kardeşimi sezeryan doğurdu ve sezeryan çok rahat der her zaman Normalde de acı oluyormuş arkadaşım 2 hafta oturamadım çok acıyor demişti herkesin tecrübesi farklı ama sezeryan olursanız da korkmayın çok çok rahat Sadece 3-4 gün sızlama oluyor sonradan geçiyor
runcet _Medine Normal doğum istiyorum ama bu bizden çok bebeğimizin ve bedenimizin kararı olacak aslında. En kolayı, en güzeli ve sağlıklısı hangisi olacaksa öyle olsun 🌸
Uyarfatma _Medine Bence normal doğum 2 çocuğum var 2 normal doğum oldu 3 ay önce yaptım. Evet zorluğu var ama bebiş doğduktan sonra hersey bitiyor bi rahatlama geliyor insana ve toparlanabiliyorsun dikiş olursa biraz ağrın olur okdr yani her 2 doğumda zor bebiş nasıl gelmek istiyorsa o şekilde gelsin sağlıkla inşallah