bebek308_ asenazeynep ya cansın çok teşekür ederim biraz sırtüstü uzandım cnm ayaklarımı hafif yukarı kaldırdım şuan hareket ediyor ama biraz yukarı doğru çıktı gibi bakalım
asenazeynep bebek308_ Ne demek canım benim, insan ister istemez tedirginlik duyuyor çok normal☺️Arada öyle afacanlık yapıyorlar işte🌸
bebek308_ AuraMomB cansın vala sorma ya baya korkuyorum acaba kötümü iyimi ilk gebelik bide tüp bebekle oldu daha çok düşkünüm
melisaacelya bebek308_ benim kızım son haftalarda dönmüştü dönene kadar ayak vurdukça baskı olurdu stres yapma hiç
bebek308_ melisaacelya ayyy inşallah cnm sağol vala popom tahriş olmuştu kanıyordu bi an vajinamdan geliyor sandım ani bi dünyam başıma yıkıldı ayyy alahım bu nasıl bir değişik hismiş 🥺🥺🥺
Cicilininkini bebek308_ bende de öyle canım artık büyüyorlar baskı yapması hareketlerini asagıda hissetmen cok normal
serpilllga bebek308_ iki doğumum var ilkindeydi sanırım bende öyle hissetmişt sanki doğuma hazırlanıyor gibiydi ama bi sorun çıkmamıştı ama beneğim 37+5 te geldi. tabi siz yinede de souşeyin herkesinki farklı olabilir
bebek308_ serpilllga selametle olur inşallah rabbime emanet oğlum gurbet elde tek başıma herşeyin üstesinden geldim bu saaten sonrada yine rabbime emanet 🥺🤲
serpilllga bebek308_ hersey onun elinde nasipten gayrısı yok. bak mesela evliliğimin ilk yolları çocugun olmuyordu dün 3. ye hamile oldugumu ogrendim kızım daha 9 aylık
serpilllga bebek308_ inan Rabbim gücğnğ veriyor bundan 9 ay mnce ikinci çocuk nasıl olur diye korkuyordum şimdi 3. ye hamileyim ne yapalım krizi fırsata çevircez oglum tek buyudu çok zorlandım belki kızım için iyimolur yalnız kalmaz
Dgkfj5 bebek308_ ay bende 33 haftalığım benim de akşam öyledi vurdukça daha da cıkcakmıs gibidi sabah kadar uyamadım
1kediannesi1 bebek308_ benimde vajina tarafında hareketleri makat geliş olduğu için ayakları hep aşağıds
bebek308_ 1kediannesi1 evet benimkide makad gelişi değişmişse bilmiyorum 1 hafta önce makad gelişi dedi de…
bebek308_ serpilllga değilmi maşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ama ben bu gebeliğimden sonra ikinciyi zor düşünürüm yaaa 🙄
1kediannesi1 bebek308_ o yüzden vajina da hissediyor olabilirsiniz benim öyle salı günü gidicem bakalım dönmüş mü sırtını karnıma yasladığında da bel ağrım çok oluyor