bebek308_ Hiç görmedim bacım postunu, dediğin süreç de normal. Herhangi bir lekelenme, su gelimi, sürekli ağrı sancı vesaire yoksa bebişin hareketleri her zaman olduğu gibiyse hiç panik olma🙏🏻 Bağlar gerildikçe, bebişin alanı daraldıkça bu tarz baskılar normal. Ben 29 haftalık oldum düşün ben bile bazen öyle hissediyorum, doktorum aynılarını söyledi. Bir de benim bebek aşırı hareketli çok sarsıcı oluyor. Gönlünü ferah tut, dinlenmene bak. Sol sağ yat yani uzan yorma kendini genel olarak😘😘