Ruyasekr2089 Ulkumom açıkcası ben normal için ısrar etmiyorum cesaret edemiyorum bu yüzden bende sezeryan istiyorum
Ulkumom Ruyasekr2089 ısrar etmek bence saçma zaten doktor bilir netin nasıl olması gerektiğini. Bildiğim üzere zaten kafa büyüklüğü sezaryen sebebi. Allah korusun çıkmama durumu daha mı iyi ? Bencede iyi yapıyorsun.
Ulkumom Ruyasekr2089 canım eğer sancın gelirse direkt git çünkü kafası büyükse baskı yapabilir sancı başlatabilir.
eeminess Ulkumom kesinlikle katılıyorum benim gibi düşünen anneleri görmek ne güzel ya herkes tutturmuş sen böyle düşünürsen olmaz normal doğum düşün normal olsun diye. Doktorlardan iyi mi bilcez?
Ruyasekr2089 eeminess bencede vallahi normal doğum zor olur diyorlar ben neden kendime travma yaratayım ki. Benim için hiç farketmez normal yada sezeryan önemli olan bizim ve bebeklerimizin sağlığı
Ulkumom eeminess boş konuşuyorlar ya. Hiç kendinizi üzmeyin ilk doğumum normal 2. Doğumuma sezaryen dese okey derim yani. Ne yapayım çocuğumu riske mi atayım ?
bymiraymom eeminess benimki de 3 hafta öndeydi 34. Haftada bakalım çarşamba yine kontrol var 36+4 olacak ne durumdadır bilmiyorum🤷🏼♀️
bymiraymom Ulkumom yalancı sancılarım var sadece dün çok kasılmam vardı bugün geçti o da ara ara kasılma oluyor
bymiraymom eeminess bana sezaryen olabilirsin falan demedi o gün hatta o kadar önde oluşuna ben çok şaşırdım ama doktor bişey dememişti hala kafası o kadar önde mi onu da bilmiyorum ama hayırlısı nasılsa öyle olsun inşallah bakalım ne diyecek🤷🏼♀️
sevacano eeminess yok bana bir şey demedi olumsuz da konuşmadi sadece tek şubhelendiği şey şekerdi ben yaptirmadim evde olçuyorum bir şey demiyor
eeminess sevacano şekerim tek belirtisi o da değil ki suyun fazla ya da az mı veya bebeğin gelişimi full öndeyse şeker tehlikeli oluyormuş zaten bana da genetik faktörlerdendir dedi