eeminess benim de 33 haftalık iki hafta önde gidiyor dendi. Şeker yüklemesi yaptım bişey çıkmadı. Şimdi de şeker takibi istedi ölçüm cihazıyla. Ama orda da değerlerim normal görünüyor. Sezaryen olabilirsin dendi bana da. Normal doğum istiyordum ama sağlıklı olsun da. Cihazdan cihaza da değişiyor bu durum. Devlet hastanesinde 1 hafta önde araştırmada 2 hafta önde görünüyor