Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. 31. Haftada kontrole gittiğimde bebişin kafası 2 hafta öndeydi ama başından beri kafası hep büyük çok şükür sağlıklı ters bi durum yok. Dr kafası biraz daha büyürse sezaryene döneriz dedi. Sizlerde durum neydi böyle bi şey yaşayan var mı?