Ziyangillerrr_
Ben rahim filmi falan cektirmedim henüz doktor sadece vajinal ultrasonla bakarak herseyin güzel ilerliyor dedi sadece benim yumurtam gec büyüyor ama büyüp catliyor ve her ay bir tane yumurtam gelisiyor belkide sorun bu dur diyorum bilmiyorum cok arada kaldim inanki 3 kere asilama yaptirip negativ alinca bide vajinismusu yeni yendim gecen ay gün asiri iliski oldu ilk defa bu arada asilama sirasinda iliskiyle destek veremiyordum sorunumdan dolayi ama gün asiri iliskim olmasina ragmen yine ellendim 😞 tabi nasip kismet isi rabbimin vardir bir bildigi diyerek stress yapmamaya calisiyorum cünki kafamdan silip atarsam daha iyi sonuclar olucagina eminim..
Adetim biter bitmez iki üc gün her sabah ac karnina bi iciyim bu tohumu artik gerisi Rabbime kalmis ben destekleyici seyleri kullaniyimde