Selam hiçbir yan etkisi yok aslında kullanan hanım efendilerin belki böbrek problemleri önceden vardır herseye şifadır ben 10 sene tüp bebek tedavisi gördüm hiçbir vakit kendiliğinden gebe kalmadım bu 10 sene boyunca ama tam 1 ay kullandım gebe kaldım hatta en ucuz olanını aldım sabahları aç karnına yarım bardak suya 1 yemek kaşığı karıştırıp kullandım şifa olsun inşallah oğlumu normal yollarla gebe kaldım doğurdum 20 aylık oldu bin şükür elhamdülillah şimdi 28 haftalık kızıma gebeyim sağlıkla gelsin hepimizin inşallah sizede şifa olsun 🤲