Dinolisoo svlsu ay bilmiyorum bende hepsi aynı. Uygulamada doktorumda 8 nisanı tahmini doğum tarihi verdi😂
ayseannesafakbaba svlsu valla bilemedim canım benim ilk hamileliğim ☺️Ama zaten ya önce ya geç gelir derler ya Allah bilir artık sağlıklı olsunlarda❤️
Dinolisoo svlsu tamamdır. İsmini kaydettim özeldende olsa yazarım sana fikrin olur hastaneyle ilgili 🫶🏻
htcebek Dinolisoo yok söylemedi riskli gebeliğim ve rahmin normal rahimlere göre bi tık küçük sanırım tam ne zaman olacağını onlarda bilemeyecek umarım zamanında sağlıkla alırız kucağımıza💕
Dinolisoo htcebek yaa bebişin keyfine kalmışsınız biraz dediğin gibi en doğru ve en güzel zamanda kucağına sağlıkla alırsın inşallah 🫶🏻
senemtolga svlsu 30 Mayis Takvimde ki ama sezaryen olacağım için 15 veya 18 Mayis olarak tarih vereceğini düşünüyorum nasipse inşallah