21+4 ikizlere hamileyim bir kızım bir oğlum olacak inşallah birde 7 yaşında ablaları var uygulama 20 mayıs diyor ama sezaryen olacağım için doktorum 37de alırız dedi ikizler 36dan sonra beslenmediği için bakalım inşallah o haftaya kadar sağlıkla ilerleriz