Kimya svlsu 22+0 haftalığım 11 mayıs dedi o gün ben doğum yaptırıyorum dedi. 39. Haftada doğumum olacak. İlk çocuğum da 39+4 de doğdu . İdeal bence
Adada svlsu 7 nisan gözüküyor ama benim 2.hamileliğim zorunlu sezaryan olacağım için martın 27 28 lerine de olabilir. Ben de Süleyman yalçın düşünüyorum ama tedirginim yanımıza kimseyi almıyormuş refakatçı bile almaz bunlar ki babasını kapıdan kapıya görecekmiş. Ne bileyim en iyisi Erdem Hastanesinde takipliyim orda mı yapsam doğumumu diyorum bilemiyorum geçen gün süleyman yalçın acile gittim hemşireler kaba saba idi
svlsu Adada erdem için hiç iyi şeyler duymadım yakın zamanda doğum yapanlardan süleyman da olursanız haber verin bende orada olucam 🤍
sevdashnn gizemseker benimde tam 23nisan doğumum ikinci gebeliğim sezeryan olacağım için daha erken alırlar büyük ihtimalle
jalepone svlsu doktor söylemedi uygulamadan ve işte kaç haftalık olduğunuzu bilince ona göre hesapladım takvimden öyle görünüyor doktor daha şu zaman demedi yaklaştıkça söyler çünkü çocuğun gelişimine suyuna göre yorum yapar
flz3576 svlsu 25+4 İzmir de 2. Dogumum kızım olcak adı bile belli değil nisanın 22 si falan gösteriyor uygulama doğumu bakalım sizin kız mı oğlan mı 😇
k86 Alışverislere başlayan oldu muu acaba? Nblim bebek odası falan filan, ben haala çok erken olduğunu düşünüyorum ama bilemiyorum. 23 haftayız 🧿Tecrübeli olanlarınız varsa paylaşabilir bizimle 🌸
1oglanannesi svlsu yol daha inan hic ama hic bisi yapmadiç qlinacaklari trendyoldan filan sebete atdim o kadar yani😅