Busranur_mnts arsbt kuruma daha soluk oluyor bu kuruma değil bence rengi de pembe çizginin üst kapağı açmadan da belli olmuş
arsbt Busranur_mnts ben kendimi yanlız hissediyorum yani bu yaşanlar la felan ondan ama şuan iyim kalktım ayaga aynaya baktım biraz daha iyim sonuçta çok istediğim şeydi
Busranur_mnts arsbt diğer testi de yap ysrın ya da ptesi kalkınca sonra kan verirsin etiketle mutlaka 😍
Ziyangillerrr_ @arsbt 2.5 senelik evliyken öğrendim 1. Yılın sonunda çocuk düşünmeye başlamıştık 1.5 senenin sonunda tedavisiz kendiliğinden oldu ve bende çok tuhaf olmuştum inanamamıştım tepki bile verememiştim aynı gün gidip kan verdik ertesi gün beta 6000di benim adetim 3 gün gecikmişti
arsbt Ziyangillerrr_ ben iki defa overtorsiyomdan ameliyatı oldum yumurtaların kendi kendine düğümlendi ondan ondan sonra da kistim olduğunu öğrendim ilk başta pcos değildi sonra pcos olduğunu öğrendim nereden baksan 3. 4 sene boyunca böyle bir tedavi gördüm doktor dedi ki hani hiç korunma evlendiğinde direk dedi başla bir tane de o çocuğun olsun dedi şu anda çok mutluyum yani
rainbowdash arsbt ben ilkinde kutuya bebek patiği ve testi koyup sürpriz yapmıştım şimdi direk söyledim çünkü planlı bir gebelik değildi spiralle korunurken hamile kaldım😁
selenhuseyin arsbt kan verme test tam netleşince ver, böyle değer düşük çıkınca korkutuyorlar stres yaptırıyorlar 2 günde bir kan istiyolar çok yıpratıyor bu durum, evde kendin takip et testi tekrarla duratest’te güvenilir onu da bi dene, şimdiden hayırlı olsun😇
Ziyangillerrr_ @arsbt Bence acile gidip kan verin. Rahatsızım gribim tarzı birşey söyleyin ama hamilelikten şüphelendiğiniz için serum vs almak istemediğinizi beta baktırmak istediğinizi söyleyiin En azından folik asit vs başlarsınız pazartesi direkt doktora gidip muayene olursunuuuzzz
arsbt Ziyangillerrr_ zaten ben 1 aydan beri folik asit kullanıyorum onun sayesinde büyük ihtimalle gebeyim ama bugün benim içinde çok zor anca pazartesi belki eşim geldiğinde akşam