arsbt bu hisler gayet normal csnım ne güzel geç olmadan kendiliğinden nasip olacak inşallah ben pcostum ilk 6 Ay bilmiyordum dikkat ediyorduk öğrendikten sonra korunmayı bıraktım 1.5 sene sonra nasip oldu çok şükür bu ilk zamanki hisler çok gğzel gittikçe de güzelleşiyor keyfini çıkar rahat bi hamilelik geçirirsin inşallah