arsbt benim bu 3 gebeliğim bi düşük var bundan önce ikinci yavruma geleyim ama degsik bi his ya ben oğlumda çok ağlamadım şok olmuştum yeni evliydim ne yapacağımı bilmiyordum ama dogum yaptığım gün saatlerce ağlamıştım hayla o an dün gibi aklımda evlat cok başka ya Rabbım isteyen herkese nasip etsin Rabbım kimsenin konu bu konuda boş bırakmasın bunda da öğrendiğim gibi çok duygusallaştım önceki düşünce korku var içimde bakalım inş Allah nasip eder