arsbt nrgul benim çok belim ağrıdı birde gögüslerim çok acıyordu regliden farkı belim çok fazl agrıyorduu yani onun dışında regliye benziyor
arsbt tugbaustuntas bende süpriz yapmak istiyorum ama en büyük süriz bana oldu ben hep alıştım negatife şimdi pozitif görünce tuaf oldum gözlerim dolu dolu yazıyorum
arsbt bohembircadi ben benimkine söylemedim ama her türlü akşama söylerim ama tepkisi nasıl bilemiyorum sonuçta ikizler yani
2bebisannesyim arsbt yani silik de olsa ikinci çizgi var bence hemn giy bi kan ver aciller de yapıyor zaten gebelik supem var de yaparlar bak bakalım ne olacak hayırlısı ilr ins vardır
babyshark__ arsbt canım kanda cikmicak olsa bu testte hiç çıkmaz silik bile kanda beta HCG artıyor ki silikte ola çıkmış
selenhuseyin arsbt kan verme test tam netleşince ver, böyle değer düşük çıkınca korkutuyorlar stres yaptırıyorlar 2 günde bir kan istiyolar çok yıpratıyor bu durum, evde kendin takip et testi tekrarla duratest’te güvenilir onu da bi dene, şimdiden hayırlı olsun😇
2bebisannesyim arsbt tabi bekleyebiliyorsan bekle benim komşum 7 ile öğrendi gebeliği yani gebeliğin en başında ins sende gebesindir
Busranur_mnts arsbt o zamana beta artmış olur zaten varsa elinde başka test pazar falan da yap koyulaşma olur inşallah
arsbt 2bebisannesyim siz ilk öğrendiğinizde nasıl hissettiniz ben şuan yatakda hala ağlar gibiyim 8 aylık evliyim çok istiyorum ama çok tuaf bir hismiş
2bebisannesyim arsbt benim bu 3 gebeliğim bi düşük var bundan önce ikinci yavruma geleyim ama degsik bi his ya ben oğlumda çok ağlamadım şok olmuştum yeni evliydim ne yapacağımı bilmiyordum ama dogum yaptığım gün saatlerce ağlamıştım hayla o an dün gibi aklımda evlat cok başka ya Rabbım isteyen herkese nasip etsin Rabbım kimsenin konu bu konuda boş bırakmasın bunda da öğrendiğim gibi çok duygusallaştım önceki düşünce korku var içimde bakalım inş Allah nasip eder
arsbt Busranur_mnts bir tane daha var yarın yaparım onuda ama negatif çıkma ihtimali var mı aynı markası
sefagulhan Bende bu marka ile öğrendim hemde adetime 6 gün varken silik çıkmıştı iki gün arayla tekrar yaptm ver koyulaştı 1 hafta sonra da kan testi verdim çok şükür hamileyim
aly-a123 seyda_0715 merhaba benim adetim 8 gün dür gecikti hiç gebelik belirtim de yok test yaptım ama çok silik Di bide gecikme olmamıştı test yaptığımda
Ziyangillerrr_ @arsbt bende pco görünümü vardı 1.5 senenin sonunda oldu şok olmuştum sizi çok iyi anlıyorum hatta testte çift çizgiyi görünce inanamadım eşim neden donuksun falan demişti ben hala inanamıyordum çünküüü. Yarın testi tekrar yapın sabah ilk idrarla ya da bugün 3-4 saat sıvı almadan yeniden yapın testte kesinlikle var gibi duruyor gönlünüze göre olsun inşallah🤍🕊️
arsbt Ziyangillerrr_ yani çok şaşkınım çok hasasım birisi bana a diye bağırsa ağlıyacak durumundayım kaldım böyle bugünü gailba hep yatakda geçirecem