hayatisigi ilk bebeğimdeki doktorum neredeyse 10 dakika bakıyordu. Bebeğin kalp atışı, pozisyonu, Kordondaki kan akışına, rahim ağzının uzunluğuna, suyuna, kordonun durumuna ve olması gereken ölçümleri yapıyor her şeyi detaylıca anlatıyordu. Bebeğin renkli görüntüsünü gösteriyordu olması gerekende normalde bu. Ama bu doktor sadece kafa, karın ve fl ölçümü yapıyor geri kalan hiçbir şey yok. Detaylı hiçbir bilgi yok yani bebekle ilgili. 2 kere hastanelik oldum kendisine ulaşamadım Devlet hastanesine gittim olanları da kendisine mesaj attım bana 2 gün sonra sadece şimdi nasılsın dedi. Özel hastanede bu kadar baştan savma olmamalı