Merhaba kızlar, ben şuan 2. Gebeliğimi yaşıyorum 32. Haftamdayım.ilk doğumumda doktorum harikaydı ama yurtdışına taşındı. Bu hamilelikte ise 1 kez doktor değiştirdim ama bulduğum doktorun tavrı beni rahatsız ediyor. Özel hastaneye gidiyorum her kontrol 5 dakika sürüyor yani ultrason 2 dakika ve biz odadan çıkıyoruz. İlk haftalar bebek küçük diye renkli göstermedi, detaylı ultrason yaptırdık orda gördük şimdi ise doktor bebek büyüdü yeri daraldı renkli olarak görmek zor diyor. Ama instgramda bakıyorum insanlar 39-40 haftada bile neredeyse vesikalık fotoğrafını alıyor resmen ilk doktorum bebeğin esnemesine hatta ayak tabanına kadar gösterirdi hayır yani 2000 küsür tl ücret veriyoruz.
Bizde kemik ölçümü, karın kafa ölçümü bitti gitti. Ne benim için tansiyon bakılıyor ne kilo sizce bu normal mi?
Önemli bir durumda mesaj atıyorum mesela idrarda protein var diye bana 2 gün sonra dönüyor. Kafam çok karışık hiç güven vermiyor.
En son değil mi ki dışarıdan gelen çocuk ağlama sesine offf bunlarda sürekli ağlıyor tahammül edemiyorum dedi iyice uzaklaştım