Busraaaakkk yaşadıklarımız benzer, o yüzden imkanınız varsa değiştirin kesinlikle. Heleki motive etmeyen biriyse uzaklaşın. Ben en son denemek için doğum hakkında hiç konuşmadık dedim, o şimdi belli olmaz tansiyonuna bağlı dedi ki aman aman tansiyon sorum yok ilk gebeliğimde de olmuştu ama normal doğum yaptım, en son da ilkini normal yapmışsın bunu da doğurursun herhalde dedi ama böyle belli yani normal doğum yaptırmayacağı. Kapıdan çıkar çıkmaz dedim tamam buraya son gelişimdi bitti. O yüzden araştırın, soruşturun pozitif bir doktor bulun. Ayrıca normal doğumdan hiç hiç korkma evet zorlayıcı tamamen kolay diyemem ama tertemiz bitiyor hemen ayağa kalkıp bebeğinle ilgileniyorsun ve bebeğin doğduğu an o sancı acısını hatırlamıyorsun bile.