zenan1111 mystery94 Ben iğne gününü de saydım çünkü iğne günü doktorum birliktelik olsun dedi diye ben saydım
zenan1111 mystery94 O zaman iğne gününü sayma. Canım istersen yapma test benim yaptığım hataya düşme o psikoloji çok zor bi kaç gün daha bekle mesela 9 cu güne kadar bekle. İğne etkisi 7 ci gün bitiyor zaten
Sudesahin_23 zenan1111 benim bugün 10uncu günüm testim pozitif ama bilemedim ya iğne etkisi midir hala acaba
mystery94 zenan1111 sağol canımmm söylücem mutlaka hatta bugun bitane daha yapayım diyorum bakayım baya silinmişmi diye
mystery94 zenan1111 yok bu kadar olmazdı üçüncü gün çok kötü batma oldu hatta üç 5 dakika sürdü öyle olunca acaba bir şeyler mi oldu diye düşündüm çünkü hiç öyle bir batma olmamıştı ağrı falan oluyordu ama o batma çok farklıydı
mystery94 zenan1111 ha canım başım çok ağrıyor hafif bulantı oldu çok hafif bende de ay psikolojik heralde ya iyicene tribe girdim🤣🤣
zenan1111 mystery94 Geçecek sabret inan geçecek o gün gelecek bu defa doğuma gün sayacaksın hissediyorum hamilesin inşallah vardır aminnnnn 🤲🏻🤲🏻🤲🏻