mystery94 Ben sabredemiyorum hiç 6 cı günü yaptım 3 dakika bekledim çıkmadı bende attım bi yere yoktur dedim ve hiç o kadar ağladığımı hatırlamıyorum Meryem suresini açtım ağladım dinledim gittim baktım çift çizgi var belki kurumadır dedim hemen bidaha yaptım beş dakka içinde çok silik çıktı. Ondan sonra her gün yaptım her gün silik çıktı 14 cü kan tahlilinde kesinleşti. Ama sen benim gibi yapma 14 cü günü bekle o stres çok zor bişey. Umarım bebişin vardır dua et bol bol 🤲🏻