mystery94 Benim testlerim hep pozitif çıktı silik olarak sonradan koyulaşıyordu. Bende belirti kasık ağrısı biraz olmuştu başka da bişey yoktu. Benim akıntım olmadığı zaman gebe olduğumu hemen anlıyorum ben o şekilde anlıyorum bide bende gebe değilken adete 1 hafta kala sancılar başlar ama gebe olduğumda 1 hafta kala sancılar olmuyor ordan da anlıyorum tabi her insan da farklıdır. Senin bahsettiğin sanki gebelik ağrısı. Sen testlerini yenile yarın sabah ilk idrarla yap o şekilde çok doğru çıkıyor. Bide yaptığın testler hemen mi çift çizgiyi gösteriyor yoksa sonra mı çıkıyor