hellobb valla bende 3 ay klomen duğhaston kullandım olmadı sonra iğneyi araştırıp buldum ki 3 ay ilaç kullandığımda çok güzel yumurtalarım büyümüştü hiç bana iğneyi söylemedi. En son gittiğimde tüp bebek aşılama yada ilaçla devam edelim dedi. Ben iğneyi öğrendim dedim ilaç kullanıp iğneyi vurulmak istiyorum dedim öyle yazdı canım 3 ayım boşa gitti 2 ay da üstine ilaç kullanmamıştım oldu 5 ay. İnş bu ay ilk iğnemde tutar yaa psikolojimizi zorluyoruz ama inş sonunda güzel olucak. İlaçlarda da bu sefer famera yazayım dedi iğne ovitrelle vuruldum şimdide duphastonla devam ediyorum 3. Günümdü