Hayat123 canım attigin fotoyo da baktım bende 3 gün önce yaptım böyleydi sonra yaptıklarımda koyulasti aynı adet olacakmışım gibi sancim oldu belim ağrıdi göğüs hassasiyeti falan yoktu kısmetse cuma günü doktora gidicem sana da hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebisini ❤❤