Hayat123 canım ya korkma meleğin yerleşiyordur allah çok büyük hayırlı bir evlat olsun inşallah benimde 4 günüm kaldı heyecanla bekliyorum o çizgiyi görebilmek için bende kaybettim ilk bebeğimi sabır çok sabır vakti saati var dualarım seninle🤲Kün fe yek’ûn🤲