Sedasss Hayat123 canim gebelik sancisi da adet sancilisyla ayni ben adet oldum sandim ama baktim yok bir sey .sonra test yaptim silik cikti sonra tahlil yaptirdim bebek var ayni durum yani .rabbim hayirliysa versin insallh test yap.bize haber ver
Hayat123 Sedasss yaptım cnm dün https://hizliresim.com/v6D9kA Böle cıktı ilk gebelikte böle adet sancısı falan cekmedim ya korktum biraz neseki her gebelik belirtisi aynı degilmiş ☺️ Bugün inş doktora gidecem gÜzel haberler alırım
sevgitekes Tubasim hiç sormadim doktor da bişey demedi minicik bi kese vardı bence yarın güzel haber veririm inşallah benimde içim rahatlar
sevgitekes Kameronur Kameronur Kameronur hiç korunma ilki oyle olanların diğeri sağlıklı oluyo Diyolar
sevgitekes Kameronur bende bugün haber veririm sana iyi bişey olursa için rahatlar biraz çünkü aynı şeyleri yasamisiz
RabiaMm Hayat123 benşm de öyleydi canım hatta adet günümde çok şiddetli adet sancısı çekmiştim ama hamileydim💕ayrıca bence de hamilesin☺️
sevgitekes Kameronur çok şükür bugün duydum kalp atışını minicik kalbini gördüm nasil atiyodu 7+2 ama ultrasyon da 6+2 çıktı