mlkkurt meryys evet üstteki first med alttaki awox çatlatma iğnesi sonrası kontrol amaçlı yaptım görünce pek inanamadım ama pazartesi gününü bekleyeceğim yanıltıyorlar daha öncede var görüp kana gittim çıkmadı tutmamıştı🥲
leyla0101 mlkkurt AA benim sonuçlar la aynı var benim adetim gecikti ama doktura gitim 5+0 da kese gözükmedi
leyla0101 Bir1kelebek benimkisi de böyle çıktı adet olmadım bugün hastaneye gitik ama kese gözükmedi erken olabileceğini söyledi bide kis olduğunu
mlkkurt leyla0101 pazartesi için randevu aldım gideceğim bugün ucuz testlerden yaptım yine çıktı inşallah var öle inanıyorum inşallah kalp atışlarını duymakda nasip olur ✅🥰
leyla0101 mlkkurt inşallah canım hayırlısı ama erken randevu aldın 5+0 Ken gitim kesen gözükmedi kanda beli olabilir
mlkkurt leyla0101 kan baktırmak istiyorum bende o kadar çok negatif gördüm ki üst üste bu çizgiler bilmem lazım ya🙈🥹
mlkkurt seyda_0715 bunu bu sabah yaptım tekrar çıktı pazartesi kanda pozitif görmek duasıyla randevumu aldım inşallah bende o gün hamileyim yazısıyla geleceğim 🤲🏼🥹♥️♥️
seyda_0715 leyla0101 ayy inşallah canım hiç bi belirtim yok sadece belımde çok az ağrılar var kasıklarımda aynı
Akkdkxjdndbn mlkkurt erken gebelik testi mi? Değilse hemen al. Bence hamilesin ancak testen alıp sağlamasını yapın. Yine aynı şekildeyse tebrik ederim hamilesiniz. Benim de bu şekildeydi ve kanda çıkmıştı ☺️