bebegimle_ben mlkkurt insallah guzel haberlerini bekliyoruz canim bende 4 aydir ugrasiyorum rabim herkeze nasip etsin
mlkkurt hanifeali pazartesi sabah tekrar sabah testi tekrarlarım sonra kana giderim çok teşekkür ederim bende ediyorum dileyen isteyen bu yolda emek veren herkese🤲🏼♥️
mlkkurt mrvyvzcc Allahım inşallah dediğin gibi olur pazartesiyi beklicem tekrarlıcam testi sonra kana gideceğim inşallah 🥹♥️
mlkkurt bebegimle_ben 2yıl olacak az kaldı çatlatma iğneleri aşılamalar rabbim kolaylıkla nasip etsin inşallah 🤲🏼🥰
leyla0101 Bir1kelebek benimkisi de böyle çıktı adet olmadım bugün hastaneye gitik ama kese gözükmedi erken olabileceğini söyledi bide kis olduğunu
mlkkurt meryys evet üstteki first med alttaki awox çatlatma iğnesi sonrası kontrol amaçlı yaptım görünce pek inanamadım ama pazartesi gününü bekleyeceğim yanıltıyorlar daha öncede var görüp kana gittim çıkmadı tutmamıştı🥲
Sezei mlkkurt aşkım burda bir arkadaşımız bundan daha silik testle 12 beta ile hamile olduğunu öğrendi seninde var bence hayırlı olsun şimdiden Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️
mlkkurt Sezei Allahım inşallah inşallah pazartesi gününü bekliceğim bir test daha yapacağım sonra kana gideceğim 🫂♥️
mlkkurt Esma006 Ben düzensiz regl oldum için net bişe diyemiyorum çatlatma iğnesi vurulduğum için adet görmem gerekiyor 2.gün gecikmesi