mertrugs Aminn hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inş 🙏 ayyy inanır mısın aynı durumdayız benim oğlumda 3 yaşına girecek doğuma giderken onu nasıl bırkağ gidicem filan diyorm akşam eşime . Bi video gördük hediye almışlar çocuğa bebeği kıskanmasın reddetmesin diye büyük bi kutuda hediye. İşte anne bana şey diyor hastane odasına bak kardeşin geldin bebek gelirken sana hediye almış ne almış bakalım filan öyle hoşuma gitti ki bizde yapacağız Allah izin verirse . Bazen kardeş fikrime sıcak bakıyor abi abi abi olucam diyor Bazende ben bebek istemiyorum oyun arkadaşı da istemiyorum gelmesin hayır hayır diyo 😂 onunda duyguları karışık birde bu ara öyle çok üstüme düştü ki bensiz hiç bsey yapmak istemiyor önceden kendi kendime oynadığı olurdu sıkılınca beni isterdi şimdi hep ben mutfağa gidiyorum sandalye çekip tezgahta benimle WC gidiyorum benimle banyoya giriyorum bende gelicem diyo derken hep benimle öğlen uykusunu bırakmıştı bu ara öğlenleri çok uykum geliyo yatıyorm eşim evde oluyo gleip yanıma yatıyo biliyo musun asla uyutamadığım çocuğum yanıma gelip uyuyo sürekli bi koklama dokunma modunda çocuklar hissedermiş gerçekten bu olaya çok duygulanıp ağlıyorum. Birde asla hastaneye girmek istemiyor tüm komtrollerime tek giriyorum babasıyla araba içinde geziyorlar ben çıkana kadar serklaj olunca napıcaz bilmiyorm