sirius8 basak15 merhaba sizinle tam olarak aynıyız günü gününe . Aynı haftada serklaj olmuşuz bide 😊 nasıl geçiriyorsunuz şuan neler kullanıyorsunuz ilaç iğne vs
basak15 sirius8 geçmiş olsun sizede🥰ben yatarak geçiriyorum yemek lavabo harici pek ayakta durmuyorum kullandığım ilaç vitamin kan yapıcı bide ağızdan progestan siz neler kullanıyorsunuz
meyraasu mertrugs spinal anestezi ile 18.hafta da oldum saat-40dk sürdü. Kanamam az az 2-3gün oldu ama 3gün ağrım ve makata baskı hissim çok oldu. 3gün kaldım hastanede Şuan 24.haftamdayım istirahat şeklinde devam Bu arada progestanı fitil kullanıyorum ve ipi uzun kesmişler sanırım çok rahat elime geliyor benim
mertrugs meyraasu bende progestan kullanıyorum bundan korkuyorum birazcık elime değer diye 🙄😔. Sabah 8 de ameliyatım olucak. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi inşallah 🤲🏼🌺
sudeli4 mertrugs ay pardon cnm doğuma giriyorsun sandım bende 16+4 ün hala serklaj olmadım bu hafta ne diyecek bakalım
sirius8 basak15 size de geçmiş olsun ☺️ doktorunuz yatarak geçir mi dedi size peki tavsiyesi neydi. Multivitamin , demir ilacı , fitil olarak Progestan kullanıyorum artı birde Progestan iğnesini vuruluyorum haftada 1
basak15 sirius8 ben iğne kullanmıyorum doktorum hareket açısından çok kısıtlamadı ama daha önce 2 kaybım olduğu için bu sefer kısıtlı hareketle ilerliyorum