Merhaba, 13 haftalıkken oldum doktorum belden uyuşturalım bebeğe ilaç geçmesin boşuna dedi. Çok sağolsun uyşturulurken hiç bi acı hissetmedim damar yolum daha çok acımıştı🤭 sonra doktorum bir gece yatıralım dedi benim iki ya da üç sefer çok çok az kahve leke şeklinde akıntım geldi hiç ağrımda olmadı. Çok şükürler olsun 28 haftaya geldim 🤲🏻🤲🏻