Siyahbeyaz_ mother2 senin çıktı mi peki kan sonucun? Yarın falan inşallah çıkar ya. İçim içimi yiyor 😬
Siyahbeyaz_ ezgickm kuzum artimed yerine başka testle dene derim. Ben göremedim malesef. Awox veya prodoctor alıp dene bence 🙏🏼
Deletedmom_787 mother2 canım sonuç çıkınca haber ver muhakkak bende pazartesi predictor early test yapcam senin kullandığın bu 6 gün öncesine kadar gösterenden mi
nilperab mother2 o testi reglime 5 gün varken yaptm negatifti.Reglşm 3 gün geçti tekrarladım pozitifi gördüm ve hamileyim
elifkubrakocak Benimde aynı böyleydi dört gün sonra tekrarladım pozitif çıktı hatta herkes bana kuruma çizgisi demişti ama varmış meğer 🤍
Siyahbeyaz_ mother2 benim şimdi cikt kuzum malesef negatif. Bidaha test almicam. İnşallah senden güzel haber gelir 🤲🏻 açlık kan şekerim 100 çıkmış onu anlamdim
nilperab mother2 cnm bebek için ovülasyon testi kullanıp gebe kalmanı hızlandırabilirsin.Ben lapoquick ovülasyon testi almıstım onlineden eczanede pahalı çünkü.Ovülasyon testi yumurtlama gununu tespit ediyor ve o günleri değerlendiriyorsun
mother2 Deletedmom_787 beklenmedik bişey olurdu inan iki tane var ama üç olsun diyoruz ama uğraşmiyoruz kısmet