Siyahbeyaz_ mother2 haberleselim kuzum beni etiketle ❤️ testlerimiz markası aynı. Güzel sonuçlar alırız inşallah🤲🏻
UmutluYasam mother2 predictor early 2 senedir ben kullanıyordum asla böyle çizgi çıkartmıyor hamile değilsen bende yeni öğrendim bu testle aynı senin gibi silik gri çıkarttı bence var gibi canım 💕
Siyahbeyaz_ mother2 evet verdim kuzum sağlık ocağında ama sonuç bulunamadı yazıyor. Sanırım pazartesiye kaldım🥺
Deletedmom_787 mother2 canım sonuç çıkınca haber ver muhakkak bende pazartesi predictor early test yapcam senin kullandığın bu 6 gün öncesine kadar gösterenden mi
Siyahbeyaz_ mother2 senin çıktı mi peki kan sonucun? Yarın falan inşallah çıkar ya. İçim içimi yiyor 😬
Siyahbeyaz_ mother2 benim şimdi cikt kuzum malesef negatif. Bidaha test almicam. İnşallah senden güzel haber gelir 🤲🏻 açlık kan şekerim 100 çıkmış onu anlamdim