mother2 tedavi görmüyorum canım eşim geçen ay sperm testi verdi sorun çıkmadı bende hormon testi verdim sadece prolaktin yüksek çıktı tshda 3.48 çıktı dahileyici normal dedi ama ben araştırdım hamilelik için tsh ideali 2.50 ve altı olmalıymış 🥺 ama ilaç vermiyorlar maalesef ondan dolayı mı olmuyor bilmiyorum