Seda5892 Kumru82 pıhtılaşma var canım iğne kullanacaksın ben hamile kaldığımı öğrenir öğrenmez iğneye başladık doktorum ile öncesinde de yüksek dozda folik asit kullanmam gerektiğinden folbiol başlamıştık ek olarak da vitamin başlamıştı. Hamile kalınca vitamini değişti. Kan sulandırıcı ilaç da vermişti iğne ile birlikte ama kanamam olunca hapı bıraktırdı geriye
Deletedmom344 Deletedmom398 Kesin çıkmıştır kız erken çıkıyormuş bu test. biz özel bir hastanede sorduk bu protein C protein s testini falan oradaki doktor direk pıhtılaşma yaptır demişti
Kumru82 Deletedmom344 bende devletteki dr a pıhtılasma vr kromozon için gittim bunlarıda yapmıs içinde bende e nabızdan gördüm canım sonuclari
Deryassssssss Kumru82 kuzum ben yunanistandanim ama lemi abiyi taniyorum istanbulda kendisi bana kan muanesi falan yaptirdi ozel muanesi var galiba yerini bilmiyorum ama telefon numarasi var istersen vereyim konus
Kumru82 Deryassssssss Canım sen bir telefonunu ver eğer bana uygun yerdeyse birde nette arastırırım cok teşekkürler
Deletedmom344 Deletedmom398 Farklı olabilir kız çünkü bu testti pıhtılaşmadan önce ön test olarak yapıyorlar
Deletedmom398 Deletedmom344 ama doğru söylüyor sevtap bilmediğimiz kalmadı maşallah bende hergün beyin ütülüyorum şöyle oluyormuş böyle oluyormuş diye eşimden sadece hıı evet duyuyorum
Deletedmom344 Deletedmom398 Ya öyle bir şey ki her gün farklı bir şey çıkıyor. Bizde tabii meraklı olunca.
Didi Kumru82 canım merhaba ; homozigot demek genetik, heterizigot demek taşıyıcı . Gebelikte mutlaka coraspirin + clexane iğne kullanman gerek , pıhtı durumun mevcut . Bende şuan kullanıyorum ; paı 1 de homozigotum
Didi Kumru82 öncesinde kan sulandırıcı kullanmak daha riskli, keseyi düşürebilir. Kalır kalmaz başlanıyor , daha önce gebelik kaybın varmı?