Burcuyavuz Mrvtt merhaba bende 15 . Haftamdayım hergün iğne yapıyorum karnımdan ama merak ediyorum son haftalarda karından yapabiliyormusunuz iğneyi nasıl oluyor
Didi Burcuyavuz i Burcuyavuz merhaba son haftalar karın yerine kol ve karnımızın yan kısımlarından yapılıyor iğne , bu yüzden suan karından devam etmek mantıklı büyüne kadar :)
Burcuyavuz Kumru82 benim ilk hamileliğimde hiç bir sorun yoktu ama sonrasında 2 defa düşük yaptım tahliller yapıldı pıhtılaşma çıktı şu anda 15 haftalık hamileyim hergün iğne kullanıyorum doktorum Türkiye hastanesinde Ayşe Solaroğlu instagramdan bakabilirsin
Didi Kumru82 umarım bir sonraki sağlıkla gelir cnm , benimde kayıbım var homozigot mut kaynaklı şimdi ise 3. Ayımdayım