Kumru82 Deletedmom344 kromozonda değil canım hematoloji sonuclari yazıyor Lupus antikoagulani La 1 La2 Protein c Protein s Bu testleride yapmıs hep ve benim lupus da pozitif cıkmıs normalde negatif olması gerwkiyormıs
Kumru82 Kumru82 istanbulda olup bu pıhtılasma sorunu yasayan arkadaslar hangi dr a gidiyor isimlerini yazarlarsa sevinirim belki bana yakın olan bir kadin doğumsa giderim
Burcuyavuz Kumru82 benim ilk hamileliğimde hiç bir sorun yoktu ama sonrasında 2 defa düşük yaptım tahliller yapıldı pıhtılaşma çıktı şu anda 15 haftalık hamileyim hergün iğne kullanıyorum doktorum Türkiye hastanesinde Ayşe Solaroğlu instagramdan bakabilirsin
Kumru82 Ortaya çıkabilecek belirtiler şunlardır: Bacaklarda veya akciğerlerde kan pıhtıları İnme veya kalp krizi Tekrarlayan düşükler Bunlara sebep oluyormus pozitif olunca
NslRstYsfAli Deletedmom344 aynı korku bende de var 24 haftalik gebeyim 0.4luk kullanıyorum 77 kilo bide az gelecek diye 🙁🙁
Deletedmom344 NslRstYsfAli Kuzum sağlıkla kucağına alırsın inşallah sen büyük bir yolu katetmişsin bile.
Kumru82 Deletedmom398 kromozon hariç ön tarama test sonuclarini e nabızdan görwbiliyorsunuz ben ön taramalarin hepsini bi hafta sonra görmüştüm
Deletedmom344 Deletedmom398 Aaaaa bu muymuş kız benim doktorum bunlara gerek Yok direk pıhtılaşma yaptır demişti
Deryassssssss Kumru82 kuzum ben yunanistandanim ama lemi abiyi taniyorum istanbulda kendisi bana kan muanesi falan yaptirdi ozel muanesi var galiba yerini bilmiyorum ama telefon numarasi var istersen vereyim konus
Deletedmom398 Kumru82 ben dr a sordum onu bu test bir ay sonra çıkar ancak dedi o zaman görürsün dedi
Hllswm Kumru82 yok benim sonucum zaten gebe kaldıgımda ancak cıktı kullanmadım şuan 10.haftadayım çok şükür bi problem yok
Tubasim Kumru82 tek düşükte mi yaptırdınız bu testi canım . Pıhtılaşma varsa bile iğne kullanırsın hiçbir sorun olmaz Allah’ın izniyle