Htccprz Hero Benim de normal takvime göre 10 nisan görünüyordu ama bebeğim ters olduğu için sezeryan gibi duruyor şimdilik 36+0iz biz de 25 mart erken değil mi gelişi için yaa 😏kilosu falan kaç.bana da bugün yarın verir tarih korkuyorum ben gelişimini tamamlamadan gelicek diye.bir de hareketleri nasıl sizin bizimki azaldı
Hero Htccprz benim takvime göre doğum 4 nisan ama ikinci sezaryan oldupu için 2 hafta önce alıyo sezaryana yani tam 38 haftada 25 martta sabah 9 da olucak sezaryan inşallah hareketleri azaldı yeri daraldığı için ama gün içinde genede tekmesini ayağını kaydırmasını falan hissediyorum şükür sende 38 haftaya gelirsen eğer o haftaya gün verilmesi sezaryan için en olması gereken zaman diye adlandırıyo doktorlar
Htccprz Fison Benim bebeğim de az hareket ediyor suyu çok çok bol değil dedi doktorum cuma kontrolüm var nst var ozmn sorucam doktora sıkıntı mı diye
Htccprz melissannesi benimki de ters yaa bi dönmedi inatçı kız hala bekliyorum belki döner diye ama ümidim kalmadı.harekeyleti de azaldı gün vericek galiba artik çok heyecanlı ve endiseliyim😏
Hacer61 melissannesi gittim çatı muaynesi oldum ve normal doğum için catim aşırı darmış bu yüzden 1 nisan sezeryan tarihi verildi kilosu 3200 civarıymış
melissannesi Hacer61 Maş kilosu iyiymiş . Ay bende catı muayne olacan salı günü kontrolüm var. Nasıl bişey canın acıdımı ben çok tırsıyorum ondan.
Vandb 36 +2 benimde daha belli degil sezeryanmi normalmi doktorum dusundugun birsey varmi dedi sadece.Yorulunca kasilmalarim artiyor karnim tas gibi oluyor birde bel agrisi var ki off saglikla alalim insallah kucagimiza
Hacer61 melissannesi vallahi ben genel olarak çatala çıkmaktan sıkılan bir insanım toplasanız 15 saniye sürüyor cekilmiyecek bir şey değil yani korkmayın bence
melissannesi Hero O zaman banada 37 de kontrole gideceğime göre bi sonraki haftalaraa tarih verebilir🙈 ☺️ Benimde bebiş boyu uzun kilosuda iyi o yuzden 40 hafta olmaz dedi dr Çok merak ediyorm ne zamn gelecek🤨
elif2223 melissannesi 15 gün geriden geliyorduk ama kilo almaya devam ediyodu bu haftaki kontrolde kiloda sabit kalmış oyüsden daha fazla beklemenin bi anlamı yokmuş 😐😐🙄