melissannesi Hero Ben 35+3 de gitmiştim 2700 kilosu 49 cm boyuydu önden gidiyor dedi dr ve şuan ne kadr oldu bilmiyorum salı günü kontrolüm var onda öğrenicem
Damla21koksal melissannesi 36+1iz normal.dogum istiyorum insallah bakalim çok baskı var aşağıya indi sanki iyce sizin nasıl?
melissannesi Damla21koksal bende 36+3 deyim Karnım çok aşşada sanki pıt diye cıkıverecek hiç 40 hafta doldurcamı düşünemiyorum bana kalırsa 2 haftaya benm kızım gelir
melissannesi Hasreterel Oh miss en güzeli normal doğum. Ben mevburen sezeryanım bebek dönmüyor bi türlü
Balkaymak61 melissannesi 36hafta 4 günlük haftaya kontrolüm var çatı muayenesidr var inşallah sağlıklı normal doğum yapabilirim