biryolculuk
biryolculuk ilk doğumuma tok gittim ama bilinçli yemedim evde sancı çekerken şekerim düştü kaşarlı tost ve şekerli çay içmiştim ama öyle iyi geldi ki ıkınmalarım güçlü oldu ama ikinci doğumumda doktor aç gel dedi o kadar zor oldu ki asla enerjim yok bebeği itemiyorum çok zorlandım ikincide. Bir daha doğursam bişeyler mutlaka yerim güç gerekiyo bebeği itmek için