krizantemmm biryolculuk normal doğum diye gittim hastaneye sürekli yiyecek getirdiler ama ben o sancılarla yiyemedim tabi hatta biraz ye güç topla dediler ama 24 saat sonucu sezer yana alındım iyiki yememişim
biryolculuk krizantemmm peki yemiş olsaydınız ve mecburi sezeryan alinsaydiniz o durumda ne yapılacaktı ?
biryolculuk aslmoms ozaman mantıklı olan yanımızda yiyecek götürmek normal dogumsa yenilir sezeryansa yenilmez:)
krizantemmm biryolculuk zaten çok ağır yiyecekler değil hoşaf çorba vs tarzı getirdiler genelde ama tabi yinede ne olur du bilmiyorum ki zaten 24 saat bekleme sonucu bebek kanala girmeyince sezeryan oldum
esraakurek biryolculuk tıka basa yemeyin tabiki ama aç da olmayın enerjinizin iyi olması çok önemli 🥰