biryolculuk gebe okuluna gittim aç olmanızı istemeyiz ama tıka basa da doymuş olmayın dediler sonuçta saatlerce sancı çekicez ıkınma için de enerji güç lazım sancı başlayınca hafif çorba muhallebi kıvamında bişryler yiyebilirsiniz hastanede de çorba hoşaf falan geliyormuş yemek saatinde yanınızda meyve suyu enerji verecek kuruyemiş vs olsun dediler aç ve susuz kalmak olmaz doğumda. Acil sezeryan bile olsa zaten belden uyuşturma oluyor tam açlık gerekmez