Ssmombe bende 38+4 oldum 1 haftadır sadece geceleri olan sancılarım var 20 dk da bir geliyor 5 kere falan sonra düzeni bozluyor bu gün sabah uyurken karnımda çok değişik bi ağrı hissettim uykumdan uyandım tuvalete gittim geldim geçti uyumuşum sonra kalktım bacak içlerimde çok garip bi acı gibi ağrı gibi bi şey var bebiş baş aşağıydı hep altımda hissediyorum hareketlerini ama şuan sanki bacak içimde top varmış gibi çok değişik sanırım bende bu hafta doğuracağım gibi geliyor inşallah sağ Salim gelir kızım 39 a kadar bekleyebilirim dedi dr her tuşa basıyorum gelsin diye suyu azalmış plesanta yaşlanmaya başlamış açıklık kontrolü yapmadı dr doğumfa ya da 39 da yapar tetikleriz dedi göreceğiz bakalım 🥲