Ssmombe benim ilk hissettiğim sancıları yatarken hissediyordum sadece belime ağrı giriyordu hafif hafif ama düzenliydi 20 dk da bi hareket edince geçiyordu o his sonra 10 dk bir otururken hissetmeye başladım bunu hissettiğimde ertesi gün olmuştu o gün bu sancı hislerinin arasında pilates topunda hafif hafif yaylandım hareketler yaptım vs 5dk 1 e düştü daha bekliyordum aslında çünkü hastane çok yakın sonra 2dk bir geldiğini görünce dedim ben yanlış bakıyorum herhalde ama hastaneye gideyim neyse dedim gittiğimde nstde hakkaten 2dk da bir çıktı sancı böyle zamanla sıklaşıyor o sancılar yani bir de korkmayın paniklemeyin sancı gelince hemen doğurmuyorsunuz hızlandırmak isterseniz belinize bol bol sıcak su tutun direkt sıcak suya da oturabilirsiniz sancıları da çok azaltıyor sancı sürecim benim böyle şiddetli kısmını hastanede yaşadım 4cme kadar hafif oluyordu bende mide bulantısı varsa açılma da var demektir bir de onu da takip edebilirsiniz