Ssmombe Neredeyse 20-21 saat sancı çekip 15 dk da doğurduğum için anlatayım hemen. Benimki 40+0 da doğdu. 15 ekim sabah 6-7 gibi ufak sancılarla başladı ben zaten direkt anladım çünkü ondan önce hiç böyle düzenli sancım olmamıştı. Kalktım güzelce banyomu yaptım yemeğimi yedim saat 9-10 gibi hastaneye gittik. O sırada sancılarım yavaştan artıyordu ama açıklığım hiç yoktu sadece nişanım geliyordu part part. Böyle böyle akşam 8 e kadar felan sancı çekmeye devam ettim zaten o saatte de doktor kontrol etti 4 cm açıklık varmış bana senin bu gece doğurman mümkün değil belki sabah ama bence öğlene anca doğurursun demişti. Ben odaya geri gittim sancılarım daha da artıyordu en son gece 12-1 gibi artık çok zorlanmaya başladım gerçekten ağır sancılarım vardı doğumhaneye indim baktılar ettiler açıklık kaçtı hatırlamıyorum ama 1 saat sonra suyum geldi zaten ondan sonra da doğum başladı tabi benim biraz tecrübesizliğime geldi bi de bayağı yorulmuştum heyecandan uyuyamadım felan ondan dolayı vakum yapıldı 15 dk sürdü sürmedi herhalde 03.48 de oğlum doğdu. İlk doğum yavaş ilerliyor zaten tabi herkeste farklı olabiliyor kiminin ilk suyu geliyor kiminin sancısı benim sancım geldi ilk.