ilkiminannesi Aycicegim pregestoron fitil kullanıyorum ama çişim geliyor akıyor bir şey olur mu sabah öğle akşam 2 şer tane dedi doktor
buse76 ilkiminannesi illa yemek zorunda değilsin inciri diğerlerini tüket bol bol bide sana tavsiyem transfer olduktan sonra buraya girip de araştırma yapma hiç test gününü evde bekle film izle dua oku kuranı Kerim dinle evde burası strese sokar olumsuz şeyler gördükçe ben öyle yapmıştım o yüzden hiç stres olmadım kafam çok rahattı😍
Aycicegim ilkiminannesi bol limon sık tuzla öyle güzel oluyor yada labne koy mısır patlağına sürüp de yiyebilirsin. Kuru incirin içine ceviz koy tüket öyle çok lezzetli oluyor kuruyemişler çiğ daha sağlıklı öyle tüket ben fındık badem ceviz dönüşümlü ara öğünlerde yiyorum
Aycicegim ilkiminannesi bende kullanıyorum sabah iki akşam iki şeklinde. Koydukfan sonra 20 dk uzan ilacın emiliminfen sonrası akıyor zaten merak etme herkeste aynı
ilkiminannesi Aycicegim benim neden bu kadar fazla ki 🙇🏻♀️iğneler transfer günü ve sonrası dendi de fitil bu şekilde günde 6 tane yani
hanega Aycicegim bende tüp bebek sürecine gireceğim sanırım fakat 35 yaşının altındakilere çift emriyo koymuyor diyorlar ilk tüp bebek kaç yaşında yaptırmıştınız bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim
Aycicegim hanega sağlık Bakanlığı 35 yaş üstü, iki aşılama şartı, başarısız denemeler sonucunda izin veriyor. Ama bunu çoğu doktor insiyatif gösteriyor
buse76 hanega 23 yaşındayım ilk denemede hamile kaldım tek konuşmuştuk doktorla ama işlem odasında ben rica ettim kırmadı doktor da
Aycicegim ilkiminannesi her hastanın protokol farklı olabiliyor canım normal. Transferden 5 gün önce Progestan fitil iğneye başlıyorsun zaten 6.gün transfer oluyor genelde bende Estrofem çok alıyorum 222 şeklinde transferden sonra kan sulandırıcı iğneye geçiyorsun