Yurt dışında da telafuzu kolay olduğu için avantajlı bir isim. son 2 senede çevremden 3 kişi kızlarına Leyla ismini verdiler. Son dönemde popüler olan klasik isimlerden biri, yani beğeniyorsanız kimseyi umursamayın. İnsanlar hep söyleyecek bir şey buluyor üstlerine vazifeymiş gibi.