HNur55 bence güzel bi isim ama Leyla evet zorbalanabilir oğlum 1. Sınıfa gidiyor sınıfta çok fazla alya var anne diyor onlara soy ismi ile seslendiklerini söylüyor bi tane Duru Su var ona Dursun diyorlar Azra Nil var Azrail diyorlar Doğa ya da Dua diyorlar bütün bunları göze alarak güzel isim seçmek gerek ben kızıma tek başına Duru koydum Daha doğrusu oğlum koymak istedi bizde koyduk umarım ilerde sınıfında çok fazla Duru olmaz