Merhabalar,
Kızımıza Leyla ismini koymak istiyoruz ama çevremden olumsuz yorumlar alıyorum. Çocuğun zorbalanacağı bir isim olmadığını düşünüyorum ve bence çok naif bir isim hamile olduğumdan beri aklımızda bu isim var ama insanların yorumları beni biraz endişenlendiriyor. İsmi Leyla olan ve bundan dolayı sorun yaşayan var mı, yada kızına koyup sorun yaşayan, yardımlarınızı rica ederim..