Eflinisa canım benim devlet hastanesinde dediklerine inanmıyorum. Çünkü 29 haftalık ken 1.850ydi.33 te devlete gittim öyle dedi. Gayet iyi kilosu dedi. Ben inanmadım tabi. Çünkü şuan 34 haftalık oldum doğum ne zaman dedim haziranı bulur dedi. Başından savmak için sallayıp duruyorlar😞😔. Yakında özele gidecem. O zaman öğrenirim inşallah