Dlrm Ysfayazannesi çocuk aşağıda 20.haftadan beribirde başı 30. Haftada döndü aşağı Doğum pozisyonu aldı ve Rahim ağıızıma baskı yapıyor
Ummuskaan Eflinisa en son gittiğimde 2000 di şuan 34+4 hamileyim inşAllah güzel kilo almıştır normal gözüküyor doğum
Dlrm Eflinisa böyle giderse sezeryana almazlar beni değil mi bebek dönmüş çünkü şuanda normal Doğum gözüküyor ama işte böyle kilo almaya devam ederse Sezeryan okurmuşum diye de korkmuyor değilim
Esrateke Eflinisa 35+2 günlüğüz, kilomuz 2 kilo üzerinde idi. Cuma tekrar gideceğim inşallah kilo almıştır kızım bira zayıfmışız haftamıza göre 🤦🏽♀️
Dlrm NisanRana yok Erken Doğum riskim olduğu için o tarihi verdi yoksa normali 1 Mayıs gösteriyor canım
Eymnm Eflinisa Şükürler olsun 35 haftalık olduk Allah nasip ederse 3 Nisan'da sezeryanla prensesimi kucağıma alcam heyecan ve sabırsızlıkla bekliyoruz🤗🤗
Pelinnaz Benim de 32 +3 .. 31+3 de gitmiştim 1900 kg dedi..Kızlar bu arada erkek isim arıyorummm yardımcı olurmusunz
minigin_annesi 33+6 oldum en son 33+4te 2073gr boy 47cm son adetim 19temmuz olmasina ragmen 30nisan gozukuyo dogumum 🙄benim gibi olan varmi?
Sena_1997 minigin_annesi benimde 19 temmuz doktor 26 nisan olarak söylemişti takip kartında da oyle yazılı hamileliğin basindandir
Eflinisa minigin_annesi benmde 20 Temmuz son adet tarihim 27 30 Nisa’n dedi ama ben sezaryen istiyorum